måndag 17 november 2008

Per grubblar över livet stickningen och allt.

Älskar att vi blivit så stora att folk som vi inte känner har ett behov av att besöka oss dagligen. Mycket uppskattat, John Gabriel förklarar väldigt fint vad som snurrar i huvudet just nu. Sen ville jag bara visa exakt hur uppmärksamhetskrävande vi är här på bloggen med en liten bild. Den är från vår mycket trevliga resa till Göteborg i helgen. Vi träffade mycket trevligt folk och Mårten fick visa sitt nya spel. Blir ni sugna är det bara att kolla in PuzzleGeddon.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kära värld, håller du på med samma strumpa än?
Hälsningar från Leif i L-a

PMS sa...

Ja det är nästan så illa men jag har pillat lite med en vante och fått hålla mig ifrån strumpan då vi utlovat en hälbeskriving så var tvungen att invänta ett tillfälle då jag hade kamera. Men nu är den snart klar.
/P

Anonym sa...

Äntligen en uppdatering, även om det äcklar mig.

Sällan har något så pretentiöst skådats som en ung man i knullruffs stickandes på ett X2000 genom Sverige..
Därmed inte sagt att jag ogillar edra kreationer, de är sannerligen välgjorda.

/Ickestickaren

Unknown sa...

Inget gör en tågresa så smärtfri och snabb som en stickning!

Anonym sa...

Det är bra! Sticka på. Jag tycker att du/ni är både kreativa och tuffa. Stickning är en gammal, nyttig och läkande sysselsättning -det finns forskare som faktiskt på allvar menar att stickkonstens tillbakagång bäddade för fenomenet utbrändhet bland kvinnor i första hand. Stickning innehåller samtidigt koncentration och avslappning - mkt nyttigt. Se´n tycker jag att der bra att särskilt ni grabbar utmanar och tänjer gränserna. Se och lär av Kaffe!
Hälsningar
Leif i L-A.

Anonym sa...

Prentiöst må det vara på ett X2000, men åker man Öresundståg så är det helt rätt.

/Sandra - som nyss glömde sin nystickade mössa på bussen.